Neustále meniace sa opatrenia strpčujú život mnohým ľuďom, a i keď ide o ochranu zdravia celého obyvateľstva, rozčúlených a nahnevaných osôb pribúda zo dňa na deň viac a viac. Najnovšie sa ku kritikom zaradila aj obľúbená interpretka Simona Hegerová, ktorá premiérovi našej malej republiky Igorovi Matovičovi poslala prostredníctvom sociálnych sietí odkaz.

Už mnoho umelcov sa obulo do pre nich nezmyselných opatrení, ktoré im neustále bránia v práci. Svoj názor vyslovili známe tváre ako Kali, Katka Knechtová, ale aj Dara Rolins. Aktuálne sa o svoj postoj a rozhorčenie podelila mladá speváčka Simona Hegerová alias Sima.

simona hegerová

,,Ja už neviem, že ako reagovať na tieto opatrenia, ktoré sa za posledné dni menili toľkokrát, že neverím že zodpovední ľudia, ktorí o tom rozhodujú, vedia, ako to naozaj je. Jediné, čo mi zostáva, je pousmiať sa nad tým a veriť, že toto celé obdobie nakoniec nezabije chuť vo vás chodiť na koncerty a iné kultúrne podujatia – nielen na moje,” svoj úvod neskôr blondínka z Trnavy aj vysvetlila, keďže už neraz musela presúvať dôležité termíny, kedy sa mala stretnúť s obdivovateľmi.

,,Zrušili sme včera zajtrajší krst albumu v Trenčíne, ktorý sa už 2-krát preložil a teraz pred hodinou som sa dozvedela, že od zajtra v Bratislave (ktorá je v červenom na semafore) môže byt 500 ľudí v exteriéri a 250 v interiéri na státie (to znamená aj klubové akcie),” ďalej napísala obľúbená kráska, pričom spomínaný Trenčín je na tom aktuálne o niečo lepšie ako hlavné mesto Slovenska.

,,Nikto nevie povedať (keďže Trenčiansky kraj je na semafore zelený), aké počty sú povolené pri takomto stave. Proste človek sa snaží poskladať puzzle a nájsť riešenie, ale návod k tomuto celému procesu neexistuje, resp. nikto ho neovláda,” vyjadruje svoje rozhorčenie hitmakerka, načo pokladá otázku človeku, ktorý stojí na čele týchto všetkých opatrení.

,,Neverím, že toto je riešenie, skôr som názoru, že toto je jeden veľký chaos. Alebo podľa vás je to OK, Igor Matovič?” Samozrejme, že rozčúlená speváčka predsedu vlády aj označila, aby sa jej názor ku kompetentnému politikovi dostal. Čo myslíte, aká bude reakcia premiéra?

SLEDUJTE náš Instagram SLOVAKWOMANSK a dozviete sa horúce pikošky medzi prvými! Nájdete ho >>>TU<<<

sima vlasy

Zdroj: Instagram/simonahegerova | Foto: Instagram/simonahegerova/igor_matovic_olano, canva.com