Zlý stav v nemocniciach, protesty proti vláde, vyjadrenia doktora Bukovského a šírenie dezinformácii – krátky zostrih udalostí za posledné mesiace vtesnaný do jedného videa, ktoré na svojich sociálnych sieťach zdieľala aj herečka Petra Polnišová. Neuveríte, čo všetko jej ľudia dokázali napísať.

,,Myslím, že k tomuto niet, čo dodať,” napísala k spomínanej video snímke známa brunetka, ktorej nešlo o nič iné ako šírenie osvety v rámci epidemiologickej situácie na Slovensku. Avšak Petin krok sa u mnohých s pochopením nestretol.

,,Pekne, pani Polnišová! Koľko ste za toto dostali peňazí? Ľudia nech sa zobudia. Choroby tu boli vždy aj budú. Ľudia zmierali a aj budú. Podľa štatistík zomrelo ročne toľko ľudí ako po minulé roky. Nechcem nič zľahčovať, ale toto už je cez. Zdieľať zostrih, resp. zostrih niečoho, čo ani nevieme, o čo tam ide a strašiť ľudí. Prečo, keď je taká pandémia strašne smrteľná, prečo si papaláši robia čo chcú? Vy herci dnešnej doby ste odpad, odkazuje jedna z komentujúcich, ktorá nie sama označila zdieľanie videa za zastrašovanie ľudí.

,,Sklamem vás. Nedostala som nič. Ja si zarábam iným spôsobom. A neviem na základe čoho súdite, kto je a kto nie je odpad. Na základe toho, že si myslím, že pandémia je nebezpečná? Možno máte šťastie a nemáte okolo seba ľudí, ktorí s týmto ochorením museli zabojovať. Gratulujem a želám, aby ste ani takú skúsenosť nemali. Pekný deň a pozdravujem,” reaguje Petra Polnišová na jeden z mnoho kritických komentárov. Avšak treba dodať, že veľa ľudí snahu herečky o osvetu ocenilo.

SLEDUJTE náš FACEBOOK a horúce pikošky sa dozviete medzi prvými! Nájdete ho >>>TU<<<

Video, ktoré zdieľala aj Petra Polnišová

Foto/Zdroj: Facebook – Petra Polnišová, Lens logic