Slovenská priekopníčka v oblasti fitnessu prináša radu cvikov, určených pre rôzne partie tela. V letnom období sa mnohé dámy zaujímajú o to, ako sa čo najrýchlejšie dopracovať k vysneným krivkám do plaviek a na to sú stvorené práve triky od Zory Czoborovej – tentokrát si posvietime na to, ako sa dá účinne spevniť a vytvarovať zadok do tvaru jabĺčka!

Na cestu za štíhlou a vypracovanou postavičkou je nutné disponovať neutíchajúcim odhodlaním, avšak nie každá žienka má na cvičenie dostatok času či príležitostí. V tomto prípade sa preto javí ako ideálne riešenie domáce cvičenie, zmestiace sa do 15-tich minút.

zora czoborová

Úspešná fitnesska vám ponúka rýchlu 11-minútovú sériu pre oblý a pevný zadoček, za aký sa na kúpaliskách nebudete musieť hanbiť. Cviky sú obohatené efektívnou fintou, kedy Czoborová pracuje so závažiami na nohách, zapínajúcimi sa na suchý zips.

Skúsená trénerka odporúča začať najprv bez závaží a neskôr pridávať jedno až dvojkilové „náradie“. Nech sa páči, doprajte si pár minút pre seba a svoje telo pod odborným vedením, s ľahko pochopiteľným výkladom správnej techniky a motivačnými hláškami od Zory Czoborovej!

Zdroj: YouTube | Foto: YouTube, Instagram/Zoraczoborova