V súčasnosti akoby sa vrece pretrhlo s tvorbou filmových spracovaní milovaných kreslených rozprávok, ktoré poznali ako deti už naše mamy či babičky. Najnovším prírastkom do sveta filmu bude čarovná “Malá morská víla”, no trailer, ktorý ponúkli tvorcovia nedočkavým fanúšikom, si vyslúžil veľké množstvo negatívnych reakcií!

Rozprávku o láske malej morskej víly k pozemskému princovi miluje snáď každá žena, a preto sa tvorcovia z Hollywoodu rozhodli dať ryšavej kráske novú podobu. Film „Malá morská víla“ je založený na klasickom príbehu Hansa Christiana Andersena, no po uvedení traileru je jasné, že dejová línia novej snímky sa veľmi odlišuje od spisovateľovej verzie. Zatiaľ čo v klasickej rozprávke predá Ariel svoj hlas zlej strige Uršuli výmenou za nohy, ktoré jej umožnia stráviť pár chvíľ s princom Ericom, nový film, ktorý príde do kín tento rok, sa odvíja celkom inak. Novinár Cam Harrison píše článok o morských pannách a je vyslaný tento prípad prešetriť. V cirkuse stretáva krásnu morskú vílu, ktorá je väznená a ukazovaná ako atrakcia, a medzi hlavnými hrdinami vzplanie láska.

Fanúšikovia sú z dejovej línie veľmi sklamaní, pretože nový film má s predlohou spoločné len naozaj málo, dokonca sa im nepáči ani výber hlavných postáv. “Vyzerá to hrozne! S klasickou Malou morskou vílou to má spoločné iba názov,” vyjadrila sa fanúšička. “Som naozaj zmätený! Má to byť podľa klasickej predlohy, však? To si snáď robia srandu. Okrem toho, hlavné postavy sú naozaj nesympatické,” píše jeden z komentátorov pod video k filmu. Úspech alebo neúspech novej snímky sa ukáže až po jej uvedení do kín, zatiaľ však môžete aspoň nahliadnuť do nového spracovania klasickej rozprávky prostredníctvom prvého traileru.