Presne 14. februára 2020 dostala kariéra dámy, vystupujúcej pod prezývkou Nas*atá žena, nový rozmer. Kým dovtedy neznáma kočka publikovala iba vtipné básničky, na Valentína sa z recesie rozhodla spraviť cover úspešnej skladby Dance Monkey. Zo songu Nalej mi sa stal poriadny hit a dnes červenovlasú komičku žerie tisíce Sloveniek – mladých, starších, chudých či plnších. A práve nám všetkým patrí novinka Sme také, aké sme!

,,Aj keď je dnes sviatok všetkých zamilovaných, v uplynulom období som si uvedomila, že ľúbiť musíme predovšetkým seba. Na posledný príspevok mi prišli doslova stovky reakcií a viem, že v tom nie som sama, ak poviem, že moja postava nie je dokonalá. A čo, zbláznim sa? Vôbec nie, som so sebou spokojná. Áno, mohlo by to byť lepšie, ale…,“ obľúbená ryšavka zanechala na sociálnych sieťach pri svojej novinke, ktorú symbolicky vypustila do sveta presne rok po tom, čo jej talent a jedinečný zmysel pre humor zaujal širokú verejnosť.

SLEDUJTE náš FACEBOOK a horúce pikošky sa dozviete medzi prvými! Nájdete ho >>>TU<<<

Nas*atá žena vyjadrením nadviazala na svoj nedávny post, v ktorom sa zamyslela nad kritikou ľudí, smerujúcou k jej postave. Vraj ju mrzí, že sa dnes hodnota človeka meria výhradne tým, ako vyzeráme, pričom nielen množstvo žien, ale aj mužov, nedokáže ovplyvniť svoj vzhľad. Osobám, ktoré neustále bojujú s predsudkami a zvrátenými hodnoteniami výzoru, červenovláska odkazuje, aby sa skúsili cítiť dobre a ľubili sa takí, akí sú – bez ohľadu na to, čo povedia iní.

,,Tento život je príliš krátky na to, aby sme žili pre predstavu neexistujúcej dokonalosti, keď sa môžeme smiať a dýchať podľa vlastného cítenia. Ďakujem Vám za celoročnú priazeň a nezabudnite, že sme dokonalé práve také, aké sme… Bez výnimky,“ speváčka uzavrela svoju „spoveď“ pri novej prerábke hitu 80. rokov od Beáty Dubasovej Sme také, aké sme, ku ktorej natočila naozaj odvážny videoklip, obsahujúci aj nahé scény. Klobúk dole!

Video Sme také, aké sme si môžete pozrieť — TU —

Zdroj/Foto: YouTube/Nas*atá žena, Facebook/Nas*atá žena