Dostali ste chuť na niečo dobré? Ak áno, vieme, čo vám v tele chýba a mali by ste to čo najskôr doplniť!

 

Chuť na čokoládu? Chýba vám horčík!

Jednoduchým zdrojom horčíka sú slnečnicové a sezamové semienka alebo mandle. Vhodným zdrojom je aj avokádo alebo morské riasy.

Máte chuť na syr? Doplňte vápnik!

Ak máte dlhodobo chuť na syr a vždy, keď ho niekde uvidíte, začnú vám tiecť slinky, skúste doplniť vápnik. Jeho zdroje sú napríklad ryby, brokolica alebo mandle.

Chuť na slané? Doplňte pitný režim!

Túžba po čipsoch alebo iných slaných dobrotách môže naznačovať, že ste dehydratovaní. Soľ zadržiava tekutiny v tele a tak chuť na slané možno naznačuje, že sa v ňom snaží udržať aspoň nejakú vodu. Keď vypijete denne okolo dvoch litrov tekutín, prejde vás aj chuť na čipsy.

4

Chuť na pečivo? Málo jete!

Ak máte pri pohľade na pečivo alebo špagety neskutočnú chuť, cez deň ste toho asi veľa nezjedli. Sacharidy, ktoré sa nachádzajú v pečive sú hlavným palivom. Keď máte chuť, treba doplniť zásoby.

Chuť na kávu? Doplňte fosfor a železo

Fosfor môžete doplniť celozrnnými výrobkami alebo orechmi. Keď chcete doplniť železo, zjedzte listovú zeleninu, sušené hrozienka alebo morské riasy.