My, ženy, sme už raz také. Stále hľadáme a vidíme niečo, čo by sme na sebe mohli zmeniť či vylepšiť, no ignorujeme fakt, aké v skutočnosti sme. Leto je už v plnom prúde a každá z nás chce v plavkách vyzerať ako bohyňa. Tu je zopár rád, ako sa k tomu dopracovať! :)

 

1. Majte sa rada taká, aká ste!

Áno, myslíme to úplne vážne, najdôležitejší vzťah, aký vo svojom živote zažijete, je práve vzťah k samej sebe a k svojmu telu. Musíte sa mať rada taká, aká ste, pretože ste to vy, jedinečná a výnimočná osobnosť. Keď sa budete akceptovať, všetko pôjde ľahšie. Výnimkou nie je ani zhadzovanie kíl a dosahovanie svojej vytúženej postavy.

Šťastná žena

2. Objavujte chute!

Strava je jedným z hlavných pilierov úspechu. Nie, v žiadnom prípade vám tu nebudeme rozprávať o tom, že by ste mali okamžite utekať do najbližších potravín a vyrabovať tam regály s müsli tyčinkami a suchármi. Variť a jesť sa dá aj chutne, zdravo a rýchlo. Navyše, takéto jedlá vám naštartujú metabolizmus a spaľovanie, a tak sa budete cítiť plná energie. Veď povedzme si úprimne, nevieme ako vy, ale na nás má napríklad porcia smaženého syru s hranolkami a tatarskou úplne opačný efekt. :)

Cestoviny s pestom

Výborným príkladom vhodných jedál sú stredomorské kuchyne plné ovocia, zeleniny, morských plodov, cestovín, rýb, byliniek a všemožných korenín. V neposlednej rade, dôležitým kľúčom k úspechu je aj dodržiavanie pitného režimu. Voda je hneď po kyslíku najdôležitejšia zložka, bez ktorej naše telo nedokáže fungovať. Dve tretiny hmotnosti človeka tvorí práve voda, a preto by mal byť pitný režim pre každého z nás alfou aj omegou. Pri chudnutí to platí dvojnásobne. Denne by sme si mali dopriať dva až tri litre tejto čírej tekutiny, ktorá nás zbaví nežiadúcich látok, toxínov a v tele nakoniec ostane len to dobré a prospešné. Takže odteraz je vašou kabelkovou „povinnou výbavou“ (okrem púdru a rúžu, samozrejme) aj fľaša vody.

3. A šup do tenisiek!

Nie, skutočne nie je úplne nevyhnuté, aby ste si išli ihneď zaobsatarať permanentku do fitka, športovať a cvičiť sa dá predsa takmer kdekoľvek. Stačí si obliecť tepláky, obuť tenisky a ísť na prechádzku. Rýchla chôdza, prípadne beh sú super aktivity na rozhýbanie tela, ktoré potom začne pracovať a spaľovať. A presne to chceme! Taktiež existuje množstvo domácich cvikov s vlastnou váhou, ktoré vám pomôžu vytvarovať a vylepšiť partie, s ktorými nie ste úplne spokojná. Na ranné prebratie môžete urobiť 10-15 drepov, ponaťahovať sa a poriadne si vystrieť chrbát. Pohyb je skvelý, stačí len začať. Po cvičení príde ten jedinečný pocit šťastia, pretože telo začne pri fyzickej aktivite tvoriť hormón-endorfín, ktorý je tiež nazývaný ,,hormón šťastia”. Cvičením teda nielenže dosiahnete skvelú postavu, ale taktiež si zlepšíte náladu a prečistíte hlavu. Hurá do toho! :)

Foto: pixabay.com

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Pauli
Milujem písanie, šport, dobré jedlo, hudbu a kávu. Rada sledujem všetky nové trendy a témy ktoré hýbu svetom.