Leto sa nezadaržateľne blíži a miesto v našich šatníkoch po roku opäť nahrádzajú jemnejšie kúsky, ktoré vedia odhaliť pár kíl naviac nazbieraných počas zimy či veľkonočných sviatkov. Poďte s nami preto vyskúšať 5 jednoduchých cvikov inšpirovaných od samotnej Dary Rolins!

Hudobná ikona v Čechách i na Slovensku. Aj tak by sa dala opísať Dara Rolins, ktorá sa vo veku 45 rokov môže pýšiť postavou dvadsiatničky. Vďačí za to najmä obľúbenej jóge, ktorú praktizuje s osobným trénerom Petrom Cieluchom.

1. Rotácia na zemi

Prvou jógovou pózou naštartujúcou váš organizmus je práve rotácia na zemi. Určite tento cvik dobre poznáte. Ľahnite si na zem, prípadne podložku, a pokrčte nohy v kolenách. Potom svoje telo prevaľujte z pravej do ľavej strany tak, aby vám to bolo príjemné.

2. Pozdrav slnka

Druhým neodmysliteľným prvkom Darinho rána je pozdrav slnku. Prehnite svoje telo nadol tak, ako vidíte na obrázku, nezabúdajte dýchať a vráťte sa opäť do vzpriamenej pozície. „Väčšinou ju opakujem 3 – 5 krát, podľa toho, ako sa cítim,” radí Dara.

3. Oblúky na zemi

V tretej pozícii zapojíte nielen svoje boky, ale aj brucho či zadok. Sadnite si na podložku tak, aby ste sa podopreli s mierne pokrčenými rukami. Nohy spojte, vystrite pred seba a následne pozdvihnite dohora. Mali by ste začať cítiť prácu s vašími svalmi na pozadí.

Následne začnite robiť oblúky na zadku tak, že nohy skrčíte až k brušku, otočíte sa na pravú stranu a nohy vystriete. Vrátite ich opäť k brušku a proces opakujete aj na ľavej strane. „Väčšinou robievam po 10 – 15, tri opakovania,” vysvetľuje známa blondínka.

4. Tri päty

Štvrtou v poradí je póza zvaná tri päty. Opäť si sadnite na podložku, jednu nohu vystrite a druhú skrčte v kolene, ak sa dá tak, aby ste sa pätou dotýkali svojho stehna. Nasledujú tri fázy. V prvej si dáte chodidlo až k stehnu a ohnete sa, aby ste sa dotkli špičky chodidla na druhej nohe.

Vráťte sa do pôvodnej pozície a môžete pokračovať druhou fázou. Tentokrát uložte pätu pod stenho a opäť sa prehnite k špičke. V tretej fáze urobíte to isté, avšak väša päta bude položená na stehne. Opakujte výmenou nôh.

SLEDUJTE náš Instagram SLOVAKWOMANSK a dozviete sa horúce pikošky medzi prvými! Nájdete ho >>>TU<<<

5. Lotosový kvet

Rovnako tak ako pohyb je dôležitý aj odpočinok a musíte ulahodiť vašej mysli,” Dara vysvetľuje posledný cvik – lotosový kvet. Sadnite si do polohy, akú vidíte na obrázku, a z hlboka dýchajte. Spokojné so svojím telom môžeme byť predsa skutočne až v momente, keď budeme mať čisté myšlienky a pokoj na duši. No nie?

Zdroj: Emma.pluska.sk | Foto: Instagram/DaraRolins_Vermi

Hľadáte (novú) PRÁCU?
Kliknite na pracovný portál NovýJOB.sk

Každý deň množstvo nových a skvelých pracovných ponúk.