Nadbytočné kilogramy, diéty, chudnutie… veci, ktoré trápia takmer všetky ženy bez ohľadu na vek. Určite ste sa už aj vy neraz mordovali vo fitku, prípadne ste držali nezmyselnú diétu, ktorá aj tak k ničomu neviedla. Chcete sa zbaviť nadváhy raz a navždy?

Chodievali ste do fitka, no kilá aj tak neubúdali? Môže to byť tým, že ste si zvolili nesprávny druh cvikov a nespálili ste toľko kalórií, koľko ste predpokladali. Ak nemáte predstavu, koľko kalórií dokážete spáliť rôznymi aktivitami, tu je malá pomôcka. Množstvo je uvádzané za jednu hodinu vykonávania danej činnosti. Odteraz budete mať prehľad o tom, s čím schudnete najefektívnejšie.

15. Eliptický trenažér – 303 kalórií

14. Vodný aerobic – 334 kalórií

13. Pilates – 345 kalórií

12. Turistika – 364 kalórií

11. Lyžovanie – 413 kalórií

10. Intenzívny aerobic – 443 kalórií

9. Korčuľovanie – 455 kalórií

8. Basketbal – 485 kalórií

7. Tenis – 485 kalórií

6. Beh rýchlosťou 8 km/h – 503 kalórií

5. Beh po schodoch – 546 kalórií

4. Zumba – 554 kalórií

3. Rýchle plávanie – 595 kalórií

2. Skákanie cez švihadlo – 716 kalórií

1. Beh rýchlosťou 13 km/h – 716 kalórií

Tak čo, ktorý spôsob si vyberiete vy? :-)

Zdroj: brightside.me

Adka
Ambiciózna študentka žurnalistiky, ktorá miluje písanie článkov, čítanie kníh a varenie. Náladová, no priateľská a ochotná komukoľvek pomôcť.