Mať vysnívanú prácu je v tomto období naozaj ťažké. V mnohých okamihoch prichádzajú menej šťastné chvíle, kedy by ste s aktuálnym zamestnaním najradšej sekli, podali výpoveď a ostali len tak doma, no nie vždy sa to dá. So zlou prácou prichádza aj mizerná nálada a podráždenosť. Viete však, ako si udržať dobrú náladu, aj keď to v práci nie je úplne ružové?

 

Pred prácou

Ešte predtým, ako pôjdete do práce, si spravte malý rituál. Stanovte si ciele, čo chcete v ten deň, týždeň alebo mesiac dosiahnuť. Nemusia to byť len ciele v zamestnaní, ale aj rôzne iné. Či už budete chcieť pokoriť svoje doterajšie výsledky v behu, ísť na viac výletov alebo len prečítať knihu, je to len na vás!

Maličkosti

Netešte sa len z veľkých vecí, ktoré sa nestávajú každý deň, ale nájdite si niečo pekné aj v obyčajnom okamihu. Kúpte si na raňajky dobrý koláč, uvarte si kávu a spravte si aspoň dvadsať minút pre seba. Je toho veľa, čo vám môže vo všedný deň vyčariť úsmev na tvári, skúste si len všímať maličkosti.

Hádky

V práci sa môžu objaviť ľudia, s ktorými nenájdete spoločnú reč a radi sa s vami pohádajú aj za absurdnú banalitu. Nenechajte si nimi zničiť celý deň! Ak situácia zájde až do krajností a hádke sa skutočne vyhnúť nedá, okamžite ju hoďte za hlavu. Skúste sa rozptýliť vecami a ľuďmi, ktorí vás robia šťastnou.

Stretnutie s priateľmi

Cez víkend alebo voľné dni sa uvoľnite a vybehnite niekam von s priateľmi. Sadnite si na kávu, čaj, odreagujte sa na nákupoch alebo aj na párty. Je to na vás. Prácu však absolútne vypustite z hlavy.

working

Hýbte sa!

Viete, kedy vaše telo vypúšťa najviac endorfínov, vďaka čomu pociťujete šťastie? Pri cvičení! Áno, je to skutočne tak, no nemusíte drieť vo fitku, aby ste sa úplne zničili. Obujte si tenisky a choďte sa trochu prevetrať. Okrem toho, že za polhodinu pocítite zmenu nálady k lepšiemu, urobíte aj niečo pre svoje telo.

Poriadne sa vyspite

A na záver jeden z najdôležitejších bodov. Spite aspoň sedem hodín denne. Vaše telo potrebuje regeneráciu a odpočinok. Ak ste nevyspatá, budete mať stres a zbytočne zlú náladu.

Zdroj: Pexels.com, Flickr.com

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Naďa
Bloggerka, študentka a večná optimistka, ktorá miluje fotografovanie, módu a zdravý životný štýl. Obľúbenou činnosťou je písanie článkov, čítanie kníh a vyjedanie arašidového masla veľkou lyžicou. :)