Mať za sebou dva pôrody a stále sa hrdiť bezchybnou postavou? Speváčka Mária Čírová vie zaujať nielen spevom, ale aj dokonale ženským vzhľadom, avšak v poslednej dobe sa dostávala na stránky bulváru hlavne vďaka veľmi štíhlemu telu.

No povedzte, je to normálne? Nesúmerná postava, mierna celulitída či troška vyčnievajúceho špeku – totálne neprípustné! Ak sa však o seba staráte, navštevujete fitness centrum alebo si doprajete vyváženú stravu – ste buď anorektička alebo sebatrýzniteľka. Je pravdou, že ako mediálne známa osoba to má Mária Čírová omnoho ťažšie ako my, obyčajné smrteľníčky, avšak tieto večné naťahovačky – kedy a koľko schudla či pribrala, jej veru nezávidíme.

V rozhovore pre Nový Čas si speváčka pustila ústa na špacír a priznala okrem iného aj to, že uvažuje o svadbe, a že je momentálne veľmi spokojná a šťastná. Čo ale odkázala tým, ktorí neustále riešia jej výzor? ,,Ja som typ človeka, ktorý sa jednoducho cíti dobre vo svojej koži a nerieši, či má alebo nemá kilo navyše či o kilo menej. V prvom rade som vďačná za to, že som zdravá. Vždy som tak bola „naprogramovaná“. Každý z nás je unikát a v tom je naša krása. Som o tom presvedčená natoľko, že som o tom naspievala aj svoj aktuálny singel, ktorý som predstavila ešte pred letom.”

Mária otehotnela pomerne mladá, len 21-ročná, no ako sama tvrdí, vybrala si to dobrovoľne a mala veľké šťastie, že svoju životnú lásku našla takto skoro.

Krehkú blondínku môžete vidieť v show “Tvoja Tvár Znie Povedome” a okrem toho má v pláne veľa nových hudobných projektov. Tešíme sa. :)

🐬🐬🐬:)….