Hrudník je jednou z najchúlostivejších častí tela, ktorú niektoré ženy nerady spomínajú. Či už sa vám zdá, že sú vaše prsia malé, príliš veľké alebo nemajú taký tvar, aký by ste chceli, nezúfajte. Aj keď nemáte zbytočné tisíce na plastickú operáciu alebo sa jej jednoducho bojíte, vyskúšajte tieto cviky, ktoré vám vaše poprsie spevnia a vytvarujú.

 

Chest press

Tento cvik sa najčastejšie vykonáva s jednoručkami a na fitlopte. Ak sa však bojíte, že by ste sa zošmykli, prípadne takúto loptu doma nemáte, nezúfajte. Môžete si ľahnúť na podložku a cvičiť na zemi.

Push-Up

Alebo u nás známejšie ako ,,kľuky”. Je to jeden z cvikov, kedy pracujete s vlastnou váhou a nepotrebujete pri tom žiadne činky. Cvik je skvelý nielen na prsia, ale aj na ruky či brucho.

Plank

Určite ste už počuli o tomto zázračnom slovíčku. Počas uplynulého roka sa pravidelne skloňovalo s cvičením alebo fitness. Prečo? V tomto prípade totiž ide o náročný cvik, ktorý je obtiažny na výdrž, avšak jeho správne prevedenie má pre telo fantastické výsledky. Spevňuje totiž celú vrchnú, ale aj spodnú časť tela.

Nakoniec si ešte spravte čas päť minút a zacvičte si aj podľa tohto videa!

Video: Youtube, wallpaperscraft

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Naďa
Bloggerka, študentka a večná optimistka, ktorá miluje fotografovanie, módu a zdravý životný štýl. Obľúbenou činnosťou je písanie článkov, čítanie kníh a vyjedanie arašidového masla veľkou lyžicou. :)