V dnešnej dobe je pre veľkú časť ľudí dôležitý vzhľad a s tým spojené chudnutie a zdravé stravovanie. Jete len zdravé veci, no ručička na váhe stále neklesá? Možno robíte niečo zle a veríte najbežnejším mýtom o zdravom stravovaní, ktoré vôbec zdravé nie sú. Vyvarujte sa začiatočníckym chybám a týchto 15 vecí si poriadne zapamätajte. Alebo ešte lepšie – niekam si ich zapíšte, najlepšie na miesto, ktoré máte denno- denne na očiach. Pôjde to tak jednoduchšie a rýchlejšie.

Zdravé stravovanie je základom pri každom chudnutí. Aj keď napríklad hnedý a biely cukor obsahujú rovnaké množstvo sacharidov, je nutné si uvedomiť, z akých častí je spracovaný. Niektoré potraviny sú totiž kaloricky na tej istej úrovni, avšak prevládajú v nich aspoň o niečo zdravšie zložky. Akých je teda 15 najčastejších mýtusov o jedle?

Adka
Ambiciózna študentka žurnalistiky, ktorá miluje písanie článkov, čítanie kníh a varenie. Náladová, no priateľská a ochotná komukoľvek pomôcť.
  • Kika S.

    Tento článok je dosť zavádzajúci .. to že ma tmavý chlieb skoro rovnaký počet kalorií nieje podstatne a neurčuje to či je zdravší .. tmavý chlieb je dokonca energeticky hodnotnejší .. ide o to ze tmavý chlieb zväčša obsahuje celozrnnú muku (celozrnný= cele zrno , čiže aj šupka a ta obsahuje potrebne mineráli a vitamíny) to v bielom chlebe chýba. Dodáva prázdnu energiu.. to spôsobuje, že síce máme veľa energie na krátky čas, ale žiadne živiny respektíve minimálne. To je na bielom chlebe nezdravé. Inak, milo spracovane obrázky. :)